Muffinki Jabłkowo- Cynamonowe



Kiedy jadłam te muffinki bardzo mi zasmakowały. Ale nigdzie nie mogłam znaleźć foremek na muffinki, aby je zrobić u siebie w domu. Ale udało się, znalazłam:)
Jabłkowo- cynamonowe są Super. Szczególnie dla smakoszy szarlotki. Niestety do każdej foremki dałam zbyt mało masy, aby wyrosły tak jak powinny. Smakowo są wyśmienite. Polecam

Składniki:
1 szklanki i 3 łyżki mąki pszennej
½ szklanki cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
Szczypta soli
1,5 łyżeczki cynamonu

1 jajko
½ szklanki mleka
5 łyżek oleju

1 jabłko

Wykonanie:
Składniki suche połączyć razem – mąkę, cukier, proszek do pieczenia, szczypta soli, cynamon.
W drugiej misce połączyć pozostałe składniki tzn.: jajko, mleko, olej.
Jabłko obrać i pokroić w drobną kosteczkę. Następnie składniki suche połączyć z drugą masą. Dokładnie wymieszać. Do masy dodać pokrojone w kosteczkę jabłko.
Masę przełożyć do foremek na muffinki napełniając je do ¾ objętości.
Piec w 190 stopniach przez ok. 25-30 min.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty