Racuchy bez mleka z truskawkami



Moja córeczka zażyczyła sobie dzisiaj racuchy, które wręcz uwielbia. Tylko, że niestety nie miałam mleka, ale miałam sok jabłkowy. Więc postanowiłam poeksperymentować. Zamiast tradycyjnego mleka dałam sok, a zamiast jabłek, które zazwyczaj daje do racuchów dałam truskawki.  Wyszły REWELACYJNE.  A od Mojej córeczki usłyszałam:..Mamusiu to najlepsze racuszki, jakie jadłam’’…………………………………………… te słowa są bezcenne :)

Składniki:
1, 5 szklanki mąki pszennej
1 szklanka soku jabłkowego
1 jajko
1 łyżka oleju do ciasta
1 łyżeczka proszku do pieczenia
7 ładnych dużych truskawek
Olej do smażenia

Wykonanie:
Wszystkie składniki oprócz truskawek dokładnie wymieszać do momentu uzyskania jednolitej masy.
Truskawki pokroić w paseczki i dodać do masy. Delikatnie wymieszać i smażyć.  Przed podaniem posypać cukrem pudrem. 


Komentarze

Popularne posty