A'la Gołąbki- propozycja dla dzieci



 Tradycyjne gołąbki robi się z kapusty, ale ze względu na to, że moje maluchy nie przepadają za kapustą musiałam trochę pokombinować, aby było smacznie dla każdego.  I tak zamiast dodawać poszatkowaną kapustę dodałam startą na grubych oczkach marchewkę.  Wyszły rewelacyjne, do tego tak posmakowały dzieciom, że bardzo często je robie.  Jeżeli ktoś nie lubi marchewki zawsze można podzielić farsz na pół, i tak do jednej połowy dodać marchewkę startą na grubych oczkach, a do drugiej połowy poszatkowaną kapustę.

Składniki:
1 kg mięsa mielonego
1 szklanka kaszy manny
3 duże marchewki
2 jajka
Przyprawy- według uznania
Bułka tarta
Olej do smażenia

Wykonanie:
Marchewkę obrać, zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Do mięsa mielonego dodać: jajka, startą marchewkę, oraz ulubione przyprawy- ja dodałam Vegetę, pieprz oraz zioła prowansalskie.    Następnie formujemy okrągłe pulpeciki obtaczamy w bułce tartej i smażymy na rozgrzanym oleju do momentu zarumienienia. Podajemy z ulubionymi sosami lub też bez. 


Komentarze

Popularne posty