Ciasto bananowo-owsiane - mój sposób na POZBYCIE SIĘ słodyczy z codziennej diety



Zima to okres w którym najczęściej sięgamy po przysłowiowe ‘’coś słodkiego’’.  Wiem, bo niestety ale sama tak robiłam do pewnego czasu.  Od kiedy zaczęłam sama piec owsiane ciasteczka albo ciasto owsiane NIE MAM OCHOTY NA SŁODYCZE SKLEPOWE, gdyż teraz sięgam po to co sama zrobię. I wierzcie mi że jest to o wiele zdrowsze. Do moich NATURALNYCH słodyczy raczej nie dodaję cukru, zastępuję go miodem naturalnym. Dlaczego uwielbiam to ciasto????? Chyba dlatego że zawiera składniki które lubię najbardziej, czyli bakalie i płatki owsiane.  Polecam Wszystkim. Idealne do kawy, jako przekąska, oraz dla niespodziewanych gości :)  Za jakiś czas umieszczę przepis na Moje Ulubione Ciasteczka Owsiane

 Składniki:
1 duży banan
3 białka
2 łyżki miodu naturalnego
1 i 1/3 szklanki płatków owsianych
4 łyżki mąki pszennej
2/3  łyżeczki proszku do pieczenia
4 łyżki rodzynek
4  łyżki Żórawiny suszonej

Wykonanie:
Białka ubić na sztywną pianę a następnie dodać resztę składników. Miksować do momentu powstania jednolitej masy. Powstałą masę wylać do formy wyłożonej papierem do pieczenia- w moim przypadku była to keksówka 25x12. Piec w temp. 180 stopni przez około 20 min. Po upieczeniu ostudzić, pokroić i próbować. Polecam 




Komentarze

Popularne posty