Pieczone piersi z kurczaka w panierce z krakersów



Bardzo fajna smaczna i ciekawa propozycja piersi z kurczaka. Taka była Moja reakcja gdy spróbowałam tego dania pierwszy raz. Teraz robię tą potrawę bardzo często. Moje dzieci ją uwielbiają. Ale zaznaczam że tylko w wersji którą podałam. Dodatkowo do jogurtu można dodać pokrojony koperek. Smak jest cudowny, taki wyjątkowy. Moje dzieci nie lubią zieleniny dlatego nie dodaje koperku do mojego kurczaka.

Składniki:
2 filety z kurczaka około 500 gram
Duży kremowy jogurt naturalny 400 gram
Sól, pieprz
Duże krakersy solone około 180 gram

Wykonanie:
Piersi z kurczaka oczyścić i pokroić w kostkę, ale pamiętaj że nie powinna być za mała.
Jogurt Naturalny doprawić solą i pieprzem ewentualnie dodać pokrojony koperek. Dokładnie wymieszać i włożyć do jogurtu pokrojoną pierś z kurczaka. Całość włożyć do lodówki na około godzinę. Następnie bardzo dokładnie zgnieść krakersy, i moczyć w nich kurczaka z zalewy jogurtowej.
Kurczaka w panierce umieszczamy na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i władamy do rozgrzanego do temp 220 stopni piekarnika stopniowo zmniejszając temp do 180 stopni. Piec 30 min.



Komentarze

Popularne posty